poniedziałek, 1 grudnia 2014

Interaktywna książeczka firmy K's Kids

Już od pierwszych chwil, Zuzia była oswajana z książeczkami. Mam wrażenie, że powolutku stają się nieodłącznym elementem jej życia, co oczywiście bardzo mnie cieszy - bo sama również bardzo lubię czytać książki. Co jakiś czas, gdy trafi się coś ciekawego, a przy okazji w atrakcyjnej cenie, rodzice kupują Zuzi nową książeczkę, poszerzając jej już i tak całkiem sporą biblioteczkę. 


Jakiś czas temu wypatrzyłam i postanowiłam kupić wyjątkową, interaktywną książeczkę firmy K's Kids - "Umiem to zrobić". Ta mięciutka książeczka jest przeznaczona dla maluszków już od 10 miesięcy +. Wiele dobrego o niej słyszałam oraz czytałam, dlatego też postanowiłam przetestować to na Zuziakowej skórze (oczywiście wszystkie testy odbywają się w obecności Mamy albo Taty :) ).


Książeczka "Umiem to zrobić" już od pierwszych chwil przykuła wzrok Zuzi, dzięki bardzo żywym i przyjemnym dla oka kolorom. Osobiście muszę przyznać, że zabawka została wykonana z przyjemnych materiałów jest w pełni bezpieczna dla takich wszędobylskich 10 miesięcznych Maluszków. 



Ponieważ jest to książeczka interaktywna zawiera w sobie różnego rodzaju zadania do nauki m. in. "obsługi": suwaka w torebce, gdzie UWAGA UWAGA!!! znajduje się mały sekret, rzepów, zapinania i rozpinania guzika, napów, wiązania sznurowadeł. Trzeba przyznać, że niektóre z tych zadań są jeszcze trudne do wykonania dla Zuzi, jednak widać jak z wielkim zainteresowaniem podpatruje jak rodzice rozwiązują zadania, a później sama stara się, trochę jeszcze nieudolnie, powtórzyć czynności.

Z czystym sumieniem muszę przyznać, że książeczka jest po prostu wspaniała!!! Jest to doskonała edukacyjna zabawka, która posłuży nam jeszcze na baaardzo, baaaardzo długo :):):).

Koszt interaktywnej książeczki od około 34 zł.

0 komentarze:

 
Testerownia u Zuzinka Copyright © 2012 Design by Ipietoon Blogger Template